אשקלון, ישראל

תיאור

מנהל/ת המשרד הוא/היא הלב הפועם של הפעילות המשרדית. באחריותו/ה להבטיח שהכל מתנהל בצורה חלקה, מקצועית ומסודרת – החל מארגון יומיומי, ניהול יומנים, קבלת לקוחות, ועד תמיכה שוטפת בצוות סוכני הנדל"ן.

דרישות

ניהול שוטף של המשרד – סדר, ניקיון, ציוד משרדי, תיאומים ועוד

מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות וספקים

ניהול יומן פגישות ותיאום בין סוכנים ללקוחות

סיוע אדמיניסטרטיבי לסוכנים – הדפסת חוזים, פתיחת לקוחות, שליחת טפסים

תיאום פעולות שיווק – פרסום נכסים, עדכון ברשתות חברתיות ובמערכת CRM

טיפול בחשבוניות, גבייה ודוחות כספיים בסיסיים

בונוסים

הטבות

כאן באפשרותך להוסיף ולפרט את ההטבות בעבודה. אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל דבר שתרצה לפרסם לגבי העבודות המוצעות על ידך ועל ידי החברה שלך.ערוך את דף המשרות שלך מתוך לשונית העמודים על ידי לחיצה על כפתור העריכה.

אחריות

כאן באפשרותך להוסיף משרות לאתר שלך. אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל דבר שתרצה לפרסם לגבי המשרות המוצעות על ידך ועל ידי החברה שלך. ערוך את דף המשרות שלך מתוך לשונית העמודים על ידי לחיצה על כפתור העריכה.